Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

niedziela, 21 września 2014

Brunus i Ocean

"Ocean" i "Brunus" to nazwy moich dwóch najnowszych naszyjników.
Ręcznie robione wisiory zawiesiłam na potrójnych sznurkach jubilerskich.
Nad tym wisiorem trochę się napracowałam. Stanowi on połączenie technik metaloplastyki i wire wrappingu.
Naszyjniki patynowane na antyczny kolor i polerowane co ładnie wydobyło charakter splotów.
Lubię bawić się rożnymi technikami. I muszę przyznać, że tworzenie tych naszyjników sprawiło mi dużo przyjemności :)

Pierwszy naszyjnik "Ocean" jest bardzo podobny do tego który opisywałam poprzednio, a jednak jest całkiem inny :)



Drugi naszyjnik "Brunus" zaskoczył mnie tym, że pomimo swego monotematycznego doboru kolorów nadal pozostaje ciekawy i niezwykle ozdobny.





Miałam też okazję wykonać broszkę prezent dla młodej mamy z okazji narodzin dziecka :)
Broszka oprócz licznych splotów i kryształu Swarovskiego ozdobiłam napisem z imieniem dziecka.
Jest to niezwykły i bardzo wzruszający przedmiot. Mam nadzieję, że spodoba się nowej właścicielce.
Myślę, że te broszki są fajnym pomysłem na prezent i  na stałe zagoszczą w mojej działalności :)




Miłej niedzieli życzę :)

5 komentarzy:

  1. Piękne prace. Chociaż uwielbiam niebieski to pewnie wybrałabym ten drugi naszyjnik. A z broszki z pewnością ucieszy się nowa właścicielka, bo to serce od serca :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wisiory, wyglądają rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne, genialne :) zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...