Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

niedziela, 29 stycznia 2017

Furr Nature Photography



Ostatnimi czasy fotografując biżuterię odkrywałam w sobie coraz więcej pasji do amatorskiej fotografii.



Zaczęła mi sprawiać przyjemność zabawa tłem, na którym prezentuję dla Was swoją biżuterię.
Pomyślałam więc, że spróbuję swoich sił jako amator - hobbysta fotografii 😊




Jak zapewne wszystkim wiadomo, jestem zapaloną kociarą 😸, tak więc naturalnie moimi modelami stały się moje kociaki Lampek i Gacek.
Mam nadzieję, że w mojej biżuterii widać również miłość do natury i wielką inspirację nią, dlatego niezmierną przyjemność sprawiało mi fotografowanie krajobrazów i roślin.
Z biegiem czasu napstrykałam tak wiele zdjęć, że pojawiła się we mnie chęć podzielenia się nimi ze światem i założyłam fanpage'a Furr Nature Photography, na którym można pooglądać moje zmagania z fotografią amatorską 😉





Poniżej chciałam pokazać Wam moje 
początki w fotografii amatorskiej 😊

Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii



















Na koniec chciałam udowodnić, że moja miłość do kotów jest bezgraniczna i pochwalić się tatuażem jaki sobie zafundowałam 😸 autorstwa Łukasza 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 😽

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...