Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

niedziela, 19 października 2014

Nadrabiam zaległości

Tak wiem wiem miałam pisać regularnie. Jednak jakoś na bloga zawsze brakuje mi czasu. Szybciutko nadrabiam dziś moje zaległości, a przynajmniej pokarzę Wam co powstało ostatnio w mojej pracowni.


Naszyjnik w beżu ze szkłem .






Szczypta orientu w naszyjniku z łańcuszkowym chwostem




Odrobina romantyzmu na co dzień w secesyjnym naszyjniku z balonem ;)







Elfia natura zamknięta w bransolecie z zielonym szkłem






Na koniec pokarzę Wam mój ostatni twór, pierścionek z karneolem w regulowanym uniwersalnym rozmiarze. Bardzo fajnie się go robiło oj coś czuję, że powstaną kolejne z tej serii ;)




Miłej nocy życzę :)



5 komentarzy:

  1. Za dużo, stanowczo za dużo wspaniałości w jednym wpisie. Trudno się skoncentrować , oglądając jeden wisior już chciałam popatrzeć na drugi. Stanowczo za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się na przyszłość rozbić na więcej postów ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Obłędne kolory kamieni, ten post jest aż przesycony cudnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna biżuteria co do milimetra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenia kamieni z metalem, zwłaszcza dwa ostatnie kształty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...