Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

środa, 12 listopada 2014

Zielono mi ... :)

Jak zawsze chroniczny brak czasu odbija się na blogu.
Nie będę dużo marudzić i od razu przechodzę do rzeczy.
Kilka nowości z ostatnich dni.

Zielony naszyjnik :)
Przy nim troszkę mnie poniosło czy w złą czy w dobrą stronę? Oceńcie sami :)








Miało być zielono? No to jedziemy dalej :)
Bransoletka z jaspisem
  






Na koniec bransoletka z agatem trawionym, oczywiście w zieleni :)





Jak widzicie zieleń króluje w mojej pracowni. To chyba taka moja naiwna próba odpędzenia nadchodzącej zimy :)

Miłej nocy życzę :)


6 komentarzy:

  1. Piękny kolor ma ten wisior, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne.Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Że też ja dopiero teraz Ciebie znajduję ;) genialną biżuterię tworzysz :) będę często do Ciebie zaglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ja Ciebie obserwuję od dawna tylko mi twoich postów nie pokazywało :(

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa :) Fajnie się robi na serduchu jak komuś się podobają moje prace :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Patrzę i napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...