Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Grudniowe nowości

Muszę się dziś czymś pochwalić :) Ostatnio zgłosiłam moje prace do galerii ArsNeo :) i wiecie co nie spodziewałam się tego, ale mnie przyjęli. Strasznie się cieszę z tego powodu :) Tak więc od wczoraj możecie moje prace nabyć w ArsNeo klik :)

Kilka najnowszych prac oto one :

Naszyjnik z ogromnym wisiorem




Naszyjnik z wisiorem. Wykorzystałam kolorowe druty miedziane barwione elektroforezą



Naszyjnik Secret Window z dużym agatem



Kolczyki z kolorowymi drucikami.


Bransoletka z hematytem w czarnej patynie.







Ostatnio grono moich klientów zagranicznych zaczęło się rozrastać i dziś nadałam nawet przesyłkę do Tajlandii :)
Tak mi się fajnie robi na serduchu jak sobie pomyślę, jak daleko podróżują moje prace :) dalej niż ja :D

Pozdrawiam wszystkich i miłego wieczoru życzę :)

14 komentarzy:

  1. Przepiękne prace. Pierwsza i trzecia wyjątkowa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kamień, ożywi każdą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja bym się zdziwił gdyby Cię nie przyjęli :);) a biżuteria rewelacja, wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdziwiłbyś się jest jedna galeria, której się moje prace nie podobają ;) Z drugiej strony ja widzę zawsze masę niedociągnięć w moich tworkach :) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
    2. Kurcze :( która ? jestem bardzo ciekawy ;)

      Usuń
    3. :) nie zdradzę nazwy, ale to jedna z większych :)

      Usuń
    4. Ok ;) rozumiem ;) ale i tak jestem zdziwiony bo Twój wire-wrapping jest na bardzo, bardzo wysokim poziomie :)

      Usuń
  4. Podziwiam Twoje prace.Cudne!!!.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) super wzory, takie nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...