Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

wtorek, 17 marca 2015

Romantycznie

Dziś coś romantycznego ♥♥♥
Od zawsze uwielbiałam stare filmy, wysoko upięte fryzury ozdobione pięknymi spinkami i grzebieniami.
Postanowiłam więc pójść w tą romantyczną stronę mojej twórczości i tak oto powstały dwa grzebyki do włosów.

Green romance z pięknym jadeitem




Graphite romance z hematytem



Jak się Wam podobają moje najnowsze tworki?
♥♥♥♥♥♥
Dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa które mnie uskrzydlają i motywują :)

6 komentarzy:

  1. Cudne grzebyki, eleganckie i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne grzebyki- sama z chęcią wpięłabym jeden z nich we włosy. Uwielbiam ten styl vintage. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Są eleganckie :) Oczyma wyobraźni widzę je wpięte we włosy panny młodej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...