Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

sobota, 21 lutego 2015

Lenistwo i uzależnienie :)

Lenistwo zagarnęło ostatnio moim życie, lenistwo wymuszone. Jakiś czas temu zaczęłam mieć problemy z ręką i niestety skończyło się to na operacji. No i stąd to lenistwo :)
Zabieg już jest za mną, jednak to "nicnierobienie" mnie powoli wykańcza. 
Uświadomiłam sobie całą prawdę - jestem uzależniona od pracy.
Powoli zaczynam jednak wracać do pracy, ale oczywiście teraz już bogatsza o doświadczenia szpitalne będę bardziej dbać o łapki :)

Pokażę Wam kilka zaległych prac:

Naszyjnik z wisiorem stworzony na zamówienie z kamienia należącego do klientki. Kamień to agat. Niesamowicie wybarwiony. 


Bransoletka z amazonitem - bardzo fajnie wygląda na nadgarstku, taka bajkowa ozdoba. Zrobiłam ją z myślą o jakiejś romantycznej duszy :)





http://www.decobazaar.com/pracownia-miedzi-pociecha

Zapraszam i miłego wieczoru życzę :)



9 komentarzy:

  1. To co Ci się stało w rączkę ? A naszyjnik i bransoletka są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fachowo nazywa się to zespół rowka nerwu łokciowego :) Niestety został mi jeszcze nadgarstek do operowania, bo mam też zespół cieśni nadgarstka :( trochę dużo tych zespołów. Ale już przynajmniej łokieć naprawiony więc do przodu :)

      Usuń
    2. A no to faktycznie sporo tych cieśni ;) będzie dobrze, szybkiego powrotu do zdrowia :)

      Usuń
  2. Wracaj do zdrowia jak najszybciej! Piękne prace dziś pokazałaś, same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrówka życzę i proszę nie nadwyrężać rączki.Prace jak zwykle cudne.Pozdrawiam bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuteria ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...