Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

niedziela, 24 maja 2015

Gloomy sunday

   Dzisiejsza pogoda skłoniła mnie do zaszycia się z kubkiem herbaty pomarańczowej z imbirem w łóżku. Obłożyłam się więc kociakami ;) i przypomniałam sobie, że przecież prowadzę bloga :D
Nie wiem czy to moja skleroza, lenistwo, brak czasu, no cóż zwał jak zwał.
Prace się piętrzą, a tu nic nie pokazane.
Zatem pokażę te moje ulubione :)

Naszyjnik z koralem czerwonym. Taka moja porcja etno :)


No i stało się zakochałam się w kwarcu tytanowym!. Kamienie są tak piękne, a każdy inny. Do tego bombowo wyglądają z czernioną miedzią.


Kolejna moja nowa miłość to agaty z druzą.


Naszyjnik, który powstał na zamówienie specjalne, noc kairu w miedzi.


I jeszcze jedno zamówienie. Bransoletka z kamieniem księżycowym.



Na dzisiejszą pogodę pasuje mi Billie Holiday i jej wersja Gloomy Sunday 




Miłej niedzieli i nie zapomnijcie zagłosować ;) 

2 komentarze:

  1. Biżuteria bardzo oryginalna i bardzo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że je w końcu pokazałaś. Szkoda takie śliczności chować. Niech nacieszą nasze oczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...