Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

środa, 27 września 2017

Pomodoro Technique and burning passion / Technika Pomidora i słomiany zapał

Hello

Some time ago I started to pay more attention to my shop on etsy. I would like to reach more people with my jewelry. I love making jewelry but I also love when you buy and wear my jewelry :)
Unfortunately I have a problem with regularity and I "suffer" from a burning passion. I decided to fight this!
On the internet I found a method with the grateful name Pomodoro, this technique teaches us to work with time. It's a time management technique developed by Francesco Cirillo in the late 1980s, he has the idea to use a timer to break down a task into work intervals separated by short breaks. For example you work 25 minutes and take a 5 minute break to check your phone or email or take a short exercises. Repeat, you can take also long break 30 minutes. Mayby go for a walk?

More about this technique you can find here:
http://blogs.studyinsweden.se/2017/03/20/pomodoro-technique/

So it's work for me. I also limited social media time. I used to watch series and movies during work, I have not done it from some time now. I'm more focused on work. I hope that you can see the effects in my jewelry.



Witajcie
Jakiś czas temu zaczęłam przywiązywać więcej uwagi mojemu sklepikowi na Etsy. Chciałabym dotrzeć z moją biżuterią do większej liczby ludzi. Kocham robić biżuterię i nie jest też tajemnicą że kocham gdy ją kupujecie i nosicie.
Niestety cierpię na nieregularność i słomiany zapał jeśli chodzi o ten sklep a ostatnio i każdą pracę.
Postanowiłam więc z tym walczyć.
W internecie znalazłam technikę zarządzania czasem o wdzięcznej nazwie Pomodoro ( pomidor ).Jest to technika wynaleziona przez Francesco Cirill w późnych latach 80 tych XX wieku.Wymyślił on zarządzanie czasem polegające na podzieleniu pracy na odcinki i krótkie przerwy. Przykładowo pracujecie przez 25 minut i później robicie sobie przerwę 5 minutową. Powtarzacie. W czasie przerwy można sprawdzić wiadomości, telefon, zrobić sobie herbatę, kawę, wykonać ćwiczenia itp. Co jakiś czas robicie sobie przerwę 30 minutową. Można wtedy np. iść na spacer.

U mnie ta technika się sprawdza. Ponadto ograniczyłam social media. Kiedyś też w czasie pracy leciał w tle jakiś film lub serial. Teraz już tak nie robię. Tylko wmawiałam sobie że mnie to nie rozprasza ;)
Mam nadzieję, że efekty widać w mojej biżuterii.










My jewelry you can find here:

https://www.etsy.com/shop/pociechajewelry









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...