Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

wtorek, 18 lipca 2017

My new workshop/ Moja nowa pracownia

Hello I heve decided to write my blog in two languages english and polish.
So from now one more of you can read my blog.
I am verry busy like always ;) My time is divided between jewelry making and furnishing a new apartment.
At last I have a new studio, my new place where I can work and create new jewelry. Here is my new workshop.

Witam, zdecydowałam się pisać bloga w dwóch językach.
Po angielsku i po polsku.
Więc od teraz więcej osób może czytać tego bloga.
Jestem ostatnio bardzo zajęta. Mój czas podzielony jest pomiędzy tworzenie biżuterii a urządzanie nowego mieszkania do którego się przeprowadziliśmy .
Nareszcie mam swoją pracownię, a oto moje królestwo:










My newest works:
Cat necklace made for special order

A to najnowsze prace:
Naszyjnik z kotem wykonany na zamówienie



Ash tree seeds galvanized in copper
Nasiona jesionu galwanizowane miedzią



Jadeite necklace
Naszyjnik z jadeitem


Statement agate necklace
Okazały naszyjnik z agatem




Plants galvanized in copper
Rośliny galwanizowane miedzią


I love butterflies and flowers, my photos from yesterday's walk:
KOcham motyle i kwiaty, kilka moich zdjęć z wczorajszego spaceru:





Have a wonderful day.
Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...