Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

sobota, 19 listopada 2016

Royal - stone i ruude.net :)

Pamiętacie jak startowałam w konkursie Royal-Stone i udało mi się dostać kartkę z kalendarza na październik?

To teraz troszkę chciałam się pochwalić Wam moją kartką na blogu Royal-Stone :)
blog.royal-stone.pl
Udało mi się zainteresować również twórczynie bloga Ruude.net , które również były tak miłe aby coś o mnie napisać :)



fot.  Aleksandra Staszczyk
Ruude.net
Na koniec, żeby chwaleniu stało się zadość, chciałam pokazać Wam co ostatnio zrobiłam ciekawego :)
Wisiorek stylizowany na srebro

Kolejny wisiorek typu Silver Look

Kolejne elektroformowanie, tym razem zatopiłam w miedzi liście Miłorzębu
Mam nadzieję że Wam się spodobają moje nowe prace :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...