Click MeClick MeClick MeClick MeClick MeClick Me

wtorek, 20 września 2016

Kolejna jesień za pasem

Jak zwykle jestem zabiegana i mało się pojawia na blogu, to już chyba jakaś tradycja.
Zamiast przepraszać i zarzekać się że będzie regularnie :) może po prostu pokażę Wam kilka moich najnowszych prac.

Zapraszam też na moją stronę na Facebooku:

https://www.facebook.com/pracowniamiedzipociecha/?ref=hl

Tutaj nowości pojawiają się w miarę regularnie :)


Pisałam już o elektroformowaniu. Teraz możecie obejrzeć efekty moich zmagań z prądem :)






 Wisior z ametystem na pierwszym planie także powstał dzięki elektroformowaniu. Drugi wisior to moja wersja techniki Tiffany. Stęskniłam się za lutownicą i oto efekt :)


2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...